It is currently Tue Nov 13, 2018 07:49

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 527 posts ]  Go to page Previous  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Next
Author Message
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sat Oct 23, 2010 12:46 
Offline

Joined: Wed Oct 15, 2008 10:51
Posts: 106
Location: Outokumpu
No mulla on jotkut iha hyvät länget jotka ei "väänny" jarruttaessa, mutta kertokaas mikä kahva, lineari ja jarru palat kannattaa ostaa. Tuolta signaturebmx:stä oon katellu noita et kertokaas mitkä ois parhaimmat.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sat Oct 23, 2010 13:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed Apr 16, 2008 20:35
Posts: 1594
Location: RmK
Odyn kahva, se small on varmaan paras..mediumi on myös itsellä ollut, siitä en niinkään tykännyt..
Lineaareilla ei ole kauheesti eroja, tosin oon kuullut että osalla on ollut nuo animaalit valmiiksi rikki, itsellä on odysseytä ja Flytä ollut lähinnä, josta voin todeta odysseyn olevan parempi, molemmat toimii, Kromivanteelle koolstopit natsaa, nuo lohenväriset, itsellää kyllä toimi paradinet kromivanteella paremmin..hmm..eli nopeasti
Kahva
LinearItsellä ei tosta kokemusta, mutta kyllä noi aikalailla samaa kamaa kaikki
Palat

_________________
Image
Ande wrote:
vittu sä arska oot jonne.

-puska- wrote:
Mutta toploaderit ovat myös äärrimmäisen rumia


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sat Oct 23, 2010 13:31 
Offline

Joined: Wed Oct 15, 2008 10:51
Posts: 106
Location: Outokumpu
Kiitos! Nyt ne pitäs viel tilata 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 12:45 
Offline

Joined: Tue Feb 22, 2011 10:55
Posts: 35
minkä pitunen suora vaijeri takajarrulle pitäis vetää? 1 vai 2 kertaa et pystyy tankoo pyörittää? mikä ois hyvä? pyörä on felt ethic.. :|


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Fri Dec 31, 2004 17:47
Posts: 1300
Location: Lahti
Nikoszi wrote:
minkä pitunen suora vaijeri takajarrulle pitäis vetää? 1 vai 2 kertaa et pystyy tankoo pyörittää? mikä ois hyvä? pyörä on felt ethic.. :|


Harvemmin tarvii mennä 2 kertaa ympäri, eli tsekkaat sen pituuden et menee helposti yhen kierroksen. Siinä saa olla vähä extraa, mutta liian pitkä ei oo hyvä.

_________________
http://rajubmx.blogspot.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 13:12 
Offline

Joined: Tue Feb 22, 2011 10:55
Posts: 35
OK! :D entä miten toi vaijeri kannattaa voidella? mimmosta rasvaa sinne kannattaa laittaa? jotain CRC:tä? :?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 13:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri Dec 31, 2004 17:47
Posts: 1300
Location: Lahti
Nikoszi wrote:
OK! :D entä miten toi vaijeri kannattaa voidella? mimmosta rasvaa sinne kannattaa laittaa? jotain CRC:tä? :?


CRC on aika jees.

_________________
http://rajubmx.blogspot.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 22:12 
Offline

Joined: Tue Apr 12, 2005 18:13
Posts: 3742
Location: Tampere
Nikoszi wrote:
mikä ois hyvä?

Odyssey Linear on varma ja toimiva valinta.

_________________
Kamera.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Fri Mar 04, 2011 23:04 
Offline

Joined: Tue Feb 22, 2011 10:55
Posts: 35
Kuinkas pitkiä nää on? http://www.signaturebmx.com/shop/product_details.php?p=536 ku nykyinen pyöräkaupasta ostettu vaijeri on kauheen venyvää ja se ei oikeen tunnu kestävän tommosii pyörityksii.. tuohon päälle vielä flyn hanger ni aijjettä :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Fri Mar 04, 2011 23:39 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jun 13, 2004 16:37
Posts: 328
Location: Turku
Täytyy tulla tännekin jotain sanomaan.
Itselläni kun jarruja vielä tykkäsin säädellä ym. niin ihan perus tekijä joka päättää jarrun tehokkuudesta on jarrun itsensä säätö eli säädöt kohdilleen + jarruvaijerissa tai kuoressa en juurikaan mitään rasvaa jaksanut pitää koska se tahtoi syystä tai toisesta aina kulua tai haihtua jonnekin.
Kuorista voisin sanoa samaa eli Odyssey Linear on ehkä ainakn parhaasta päästä saatavuutensa takia mutta kestävyydessä voin kylmästi sanoa että jää Linearit ym. kylmäksi kun pistää metallia kuoreen eli puhdas Nokon kuori joka ei kulu puhki eikä pyöri liikoja vaikka kuinka vääntäisit tankoa ympäri, eli itse olen päätynyt Nokoniin ja siinä pysyn ainakin niinkauan kuin en jaksa virittää gyro-systeemejä tai tarkemmin sanottuna nyt ei ole jarrua kiinni ollenkaan mutta aika ja kesä näyttää milloin ja mihin jarrun haluan taas laittaa kiinni.
Jarrulängistä taas että Fly on ollut ja on vieläkin hyvä ja luotettava mutta toinen minkä omistan on Odyssey Evo2 joka tuntuu antavan ihan hitusen periksi jarrutuksissa eli tavallaan molemmat on hyviä mutta fly vie voiton, toinen jota haluaisin kokeilla olisi Eclat jarru mutta en jaksa ostaa jarrua ennenkuin olen varma sen käytöstä.
Kahvana on tuo jo aikaisemminkin mainittu Odyssey small mutta jostain syystä oli pakko testata isompaakin mallia eli se isoin mikä olikaan ja ihan jees mutta tuntuu olevan joskus hieman tiellä toinen kahva josta olen pitänyt on Diatec vai mikä lie Diateck olikaan Goldfinger joka on siis Diateckeisa pienin malli ja en ole ollenkaan varma onko kyseistä kahvaa tehtykkään enää viimevuosina.
Tekisi mieli ostaa tai hommata jostain tämä Eclat kahva joka näyttää silmissäni ainakin hyvältä eli pieneltä ja muutenkin toimivalta.

_________________
My Bmx team has A Drinking problem.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 11:16 
Offline

Joined: Tue Feb 22, 2011 10:55
Posts: 35
vois opetella käyttää pilkkuja ja pisteitäki.. -.- tommost on ärsyttävä lukee. mutta nyt lähti toi coalition linear punasena ja lyn hanger kans punasena matkaan :P


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 12:32 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jan 24, 2010 18:31
Posts: 107
Location: Tampere/Messukylä
Nikoszi wrote:
vois opetella käyttää pilkkuja ja pisteitäki..

Kyllä mää ainakin tuolta pisteet löysin :wink: Ja mielestäni oli vielä ihan asiapitoista tekstiäkin


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sun Jul 24, 2011 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 21, 2009 14:40
Posts: 210
Location: Knummi
Noniin, kertokaas jarrunoviisille että mikä on paras gyrosetuppi.
Elikkäs oryg kaapelit vai tuplat?
Kahva?
Detangler?
Länget ja palat löytyy omasta takaa jo.
Ja jos joku voisi vielä luetella sellasen setupin mikä toimii hyvin. Eli että kaikki osat ois yhteensopivia niin että niistä sais toimivan ja hyvän gyron.
Kiitos!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sun Jul 24, 2011 19:51 
Offline
User avatar

Joined: Fri Dec 31, 2004 17:47
Posts: 1300
Location: Lahti
maasa wrote:
Noniin, kertokaas jarrunoviisille että mikä on paras gyrosetuppi.
Elikkäs oryg kaapelit vai tuplat?
Kahva?
Detangler?
Länget ja palat löytyy omasta takaa jo.
Ja jos joku voisi vielä luetella sellasen setupin mikä toimii hyvin. Eli että kaikki osat ois yhteensopivia niin että niistä sais toimivan ja hyvän gyron.
Kiitos!


Odyssey gyron ylävaijeri + Odyssey GTX-R gyro + tupla vaijerit längille asti (tarviit londonmodin)

Kahvana Odyssey monolever small/medium vähä oman tuntuman pohjalta.

_________________
http://rajubmx.blogspot.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: JARRUT
PostPosted: Sun Jul 24, 2011 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 21, 2009 14:40
Posts: 210
Location: Knummi
Onko kellään tietoa milleen noi Oryg-vaijerit pelaa?tomiiko hyvin? käykö ne tavalliseen odysseyn jarrukahvaan ja tarviiko londonmodia?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 527 posts ]  Go to page Previous  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group