It is currently Sat Jun 23, 2018 12:57

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Thu Nov 05, 2009 20:45 

Eastern08 wrote:
Oon kuullu että moni käyttää Hangnothingista nimeä Hang10.
Onko se sitten oikein sanottu?

Kait se hang10 on molemmat jalat tapeilla, en varma mut aika samahan se.

Profile  

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 21:25 

Mä olen aina ajatellut, että hang five on roikkufemma, eli viis varvasta roikkuu. Tällä logiikalla hang ten olisi molemmat jalat ilmassa. Tosin tällä logiikalla hang nothing olisikin sitten molemmat jalat tapeilla...

Profile  

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 23:38 

iffe wrote:
Mä olen aina ajatellut, että hang five on roikkufemma, eli viis varvasta roikkuu. Tällä logiikalla hang ten olisi molemmat jalat ilmassa. Tosin tällä logiikalla hang nothing olisikin sitten molemmat jalat tapeilla...

Jep samaa mäkin mietin. Hang ten ois just ton kannalt loogisempi. Mut sit ku luen foorumeit, esim vitalbmx tai comeup, monet puhuu hang ten tarkoittaen kumpikin jalka tapeilla. Pitää varmaa hakee joku kirjaston temppu-kirja et homma selviäis : D. On kyl varmaa järjettömän vaikee tehä, saati et pitäisin kahta tappii edessä. No way.

Profile  

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 23:53 

tim wrote:
On kyl varmaa järjettömän vaikee tehä, saati et pitäisin kahta tappii edessä. No way.

Ite oon tehny hangfiven kautta sillain että toinen jalka akselilla. Onhan se vaikeempi kun hang5 tai -nothing, mut kyllä se kait siinä jos jaksais reenata. Vois ottaa seuraavaks reeniin!

Niin ja kyllä se vaan niin on että hangten molemmat jalat tapeilla ja hangnothing molemmat jalat ilmassa. Itekkään en tajuu logiikkaa mutta noilla nimillä niistä vaan puhutaan. :D Skate- puolellahan hangten on jo vanha temppu, jossa grindataan yhdellä trukilla molemmat jalat nosella, ehkä nimi on sieltä peräisin?

Profile  

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 00:04 

^
Näin sen on oltava. Mennään näillä, päivittelin vähän tota alotusviestiä. Kyl syö niin paljon ku ei pääse harkkailee, läheisii parkkihallei valvotaan hullulla teholla ja saa niin isosti kenkää ku käy kokeilee.

Toinen mitä tuli mieleen, ootteko harjotellu flätillä vai sitten jonkulaisessa wedge to wedge systeemissä? Siit sais vähän sellasta poppia.
Tää on kyl ku rakentais autoo kevättä varten.

Profile  

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 00:22 

Ihan aluks flätillä ja sitten muihin juttuihin kun alkaa vähän jo natsailee ainaki ite. Ihan samahan se on oikeestaan mihin reenaat, aluks kummiskin kannattaa ehkä tehä tasasiin juttuihin eikä esim. joihinkin aaltoileviin/kaartuviin kurbeihin :D

Profile  

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 01:40 

mun mielestä hangten on alunperin surffitemppu jossa jalat on laudalla vierekkäin nosella rintamasuunta eteenpäin.

itse asiassa...
Image
löysin kuvan

Profile  

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 23:29 

Pystyn hyppää sisään ja jatkaa muutaman metrin, sitten tippuu. Mutta alussa on jo! Piti nojata heti paljon taaksepäin ja työntää kädet suoremmiks, heti alko natsaa.

Profile  

PostPosted: Mon Nov 09, 2009 14:50 

miten porukka tekee: onko parempi loppupeleissä istua satulalla vai pitää kaiken painon jaloilla ja käsillä ja vaan tukee se penkki peppuun? varsinkin krillin vastausta arvostetaan!

Profile  

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 12:58 

toivo wrote:
miten porukka tekee: onko parempi loppupeleissä istua satulalla vai pitää kaiken painon jaloilla ja käsillä ja vaan tukee se penkki peppuun? varsinkin krillin vastausta arvostetaan!

Jos tarkotat hangfiveä niin miten siinä edes voi istua satulalla?? :D Mä ainakin seison tapilla ja työnnän käsillä eteenpäin. hangnothingissa sitten tietenkin kaikki paino satulalla. 8)

Profile  

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 05:56 

Hangnothing menee muutaman metrin wedge to wedge viritelmässä. Ei jaksa pahemmin hinkata, mutta varmaa vähän ajan päästä menee se "gäppi" mitä sillä oon ajatellu rullaa. Eli noin 10 metrii.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 12:08 

tim wrote:
Hangnothing menee muutaman metrin wedge to wedge viritelmässä. Ei jaksa pahemmin hinkata, mutta varmaa vähän ajan päästä menee se "gäppi" mitä sillä oon ajatellu rullaa. Eli noin 10 metrii.

Jep, meikäl kävi pedalfiven kans samal tavalla.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 12:12 

Mulla ei käyny mitenkää. Katotaa sit viimesel kontulan vuorolla.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 16:02 

Krilli wrote:
pedalfive

Otetaanko tääki temppu tähän topikkiin mukaan? Krilli saat pistää viideoo miten sulla tää natsaa ja pistän itekki sit ku vähä paremmin osaan, nyt on parhaillaan menny ehkä reilu viis metriä (harjottelin eilen muutaman tunnin aika ahkerasti).

Profile  

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 16:18 

joonass wrote:
Krilli wrote:
pedalfive

Otetaanko tääki temppu tähän topikkiin mukaan? Krilli saat pistää viideoo miten sulla tää natsaa ja pistän itekki sit ku vähä paremmin osaan, nyt on parhaillaan menny ehkä reilu viis metriä (harjottelin eilen muutaman tunnin aika ahkerasti).

tim wrote:
Topikin säännöt:

-Sallitut temput HANGFIVE, HANGNOTHING, HANGTEN ja PEDAL HANG 5

Näköjään.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]