It is currently Mon Dec 17, 2018 06:28

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Tue Mar 16, 2004 23:00 

jauhetaampa nyt välillä tällasestakin ku on noita parhaat ajomusat topikkejakin....eli minkälaiset kuulokkeet ois hyvät että ne pysyy päässä ku kruisailee?...ku aattelin ostaa jonku soittimen että vois kuunnelaa jotain samalla ku ajaa...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 16, 2004 23:36 

Mulla on ollu ihan tollaset Sonyn nappikuulokkeet vaan..
pystyy pitään kypäränkin kera..

Profile  

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 00:53 

Itselläni on ollut kuutisen vuotta Sonyn MDR-D11 -kuulokkeet. Maksoivat joskus liian monta markkaa, mutta eipä ole kaduttanut.

Suljetut kupit pysyvät mukavasti päässä, hiljentävät ympäristön ärsyttävät tekijät (lue: muun liikenteen) eivätkä paina korvia, kuten napeilla on ollut tapana aina tähän asti. Kypärän kanssakin tuntuvat mahtuvan vähintäänkin kohtuullisesti.

Tässä (ehkä) kuva:
Image

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2004 01:07 

Ottakaa silti ihmiset huomioon että liikenteen äänet pitäisi kuulla jos ajaa liikenteessä, muuten voi yllättäen tulla Audi niskaan. Itse en ainakaan kuuntele liikenteessä, flätillä on Sennheisereiden lahottua ollut Philipsin umpinaiset kupit joita sai Turun Gigantin avajaisista 40 markalla. Nappien äänenlaatu ei riitä mulle, olen mieluummin ilman. Enkä läheskään aina kuuntele musaa, ehkä kolmasosan siitä ajasta jonka ajan yksin. Paitsi hallilla kaiuttimista.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 17, 2004 13:16 

joope wrote:
Ottakaa silti ihmiset huomioon että liikenteen äänet pitäisi kuulla jos ajaa liikenteessä, muuten voi yllättäen tulla Audi niskaan.

hah, mä kuuntelen välillä korvalappuja autollakin liikkuessani :oops:
juontaa varmaan juurensaa mopoilu ikään kun oli 20km työmatka niin sitä pärinää oli veemäinen kuunnella 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 23, 2004 16:37 

Mulla on nykyisin Sonyn MDR-G72F:t, tais olla vain 3000kpl koko maapalolla, eli ne on keräily harvinaisuudet. Oon koittanu ajaa noi pääs miniä ja ihan hyvin se onnistu. Ei lentäny päästä vaikka kaatuili ja pyöri.

Tommoset: Image

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Jan 27, 2005 20:03 

suosittelen "koss the plug."
mulla oli semmoset jossain vaiheessa, sitte ne pöllittiin. :evil:
niissä on loistava äänenlaatu, maksaa jotain 30-40€, ainut miinus on,
että nimensä mukaan, ne menee turhan hyvin korvaan.
(semmoset korvatulpat, missä kuulokkeet vaan sisällä.)
että niillä jos millä voi tulla audi niskaan :wink:

ja tossa kuvaa :roll:
Image

pienet, mutta hiton pippuriset 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jan 30, 2005 01:55 

noi on kohtuu jännän näköset. Ite en vaan tykkää tollasista nappikuulokkeista. Eivät oikeen taho sopia mun korviin.

Mut bäk to asiaan. Ite en kuuntele bmxää ajaessa, mut lautaillessa tulee joskus kuunneltua, jos on sellanen löysä olo eikä oikeen jaksa muuta ku vetää reilejä ja laskea lunkisti. Kuulokkeina mulla on Philipsin SBC HP200(olivat muuten aikas halvat näinkin hyviks kuulokkeiks. maksoin niistä 16€, Turun Vihannosta)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jan 30, 2005 02:27 

Mulla oli tollaset samanlaiset kun 2Freshillä joskus vuosia sitten. Mut sit jouduin luopumaan niistä kun ne alko iskemään pieniä sähköiskuja korvaan, se ei tuntunu kivalta. Mutta sillon kun ne toimi, niin ne oli kyllä älyttömän hyvät, istu päähän/korviin just niinkun piti, eikä heilunut.

SIGNATURE BMX

TUKELOVE

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jan 30, 2005 15:25 

Rockman.EXE wrote:
suosittelen "koss the plug."

oon kuullu vaan positiivista palautetta noista, eristää todella hyvin muut äänet ja äänenlaatu loistava. muistaakseni jotain testejäkin voittanut noi kuulokkeet..

tällähetkellä omassa käyttössä Sonyn MDR-V150 luurit. Ei oo oikein ajoon parhaat mahdolliset kuulokkeet, koska kovemmassa menossa ei oikein pysy päässä. muuten vallan mainiot...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jan 30, 2005 15:51 

Jehna!

huvittavaa kun näin tän topicin nii heti tuli milee että pitääpäs käydä mainostamassa Kossin The Plugeja. Tosin omani ovat vasta postissa valumassa kohti suomenmaata mutta olen kokeillut noita ja kyllä ne hyvät ovat, jos se tulppaosio on liian suuri jollekullein niin nakset kätöseen lapsoiset ja leikkelee siitä tulpasta sopivan.
Noita saa saksan ebaysta 15-17e kpl, mulle tuli postikuluja 3e eli 19.90e, vrt stockmann 37e.

Oon kyl kans haaveillu et nikkaroin noihin mun elacinin tulppiin suodattimen tilalle nappikuulokkeen elementin ;) (okei, en ala intoilemaan korvamonitorien käytöstä normikuuntelussa jne... kallista puuhaa :P )

-Tomi

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jan 31, 2005 16:04 

mää ainakin käytän ihan normeja nappi kuulokkeita...hyvin pysyy päässä...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jan 31, 2005 21:10 

Mulla on tommoset samanlaiset kuulokkeet kuin 2Freshillä. Ei toki käytössä, vaan tuolla kaapin perällä. Ne ovat kieltämättä aika legendaariset. (:
Tällä hetkellä on käytössä nuo aika mitäänsanomattomat iRiverin mp3-soittimen mukana tulleet nappikuulokkeet. Ei ole ollut rahaa eikä innostusta sijoittaa parempiin nappikuulokkeisiin, koska mielestäni nappikuulokkeiden äänenlaatu ei ole niin ratkaiseva tekijä minulle, joka kuuntelen niillä ainoastaan liikkuessani (=meluisammissa paikoissa jolloin äänenlaadulla ei suurta väliä, kuten pyörällä ajettaessa), että niihin kannattaisi hirveästi rahaa tuhlata. Kun kuuntelen rauhassa musiikkia, niin vaihdan sitten isommat luurit kehiin, ettei korvat rasitu liikaa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Feb 01, 2005 18:15 

ja kossin plugit on kyllä semmoset että ne sopii kenellä vain. koska niitä voi sillain puristella tonne reikään ..
voin kyllä sanoa, että parasta pitää nuo ihan omassa käytössä. tyttöystävälle turha tarjota, voi olla aika ällöttävää kun joskus jää tavaraa noihin vaahtomuoveihin kiinni :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Feb 01, 2005 18:55 

Jos ajaessa pidätte soitinta, niin miten varmistatte sen turvallisuuden?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]